tisdag, september 27, 2011

Pocket & Prassel 6,0

Jag är med i En bok om dagens bokbyte Pocket & Prassel 6,0. Dessa bokbyten har jag varit med i tidigare och tycker att de är jätteroliga och jag är så tacksam att En bok om dagen orkar ordna dessa byten gång på gång.
Som vanligt ska man svara på frågor som ska hjälpa den hemliga bokvännen att hitta det ultimata paketet ;).
Jag har svarat på mängder av frågor tidigare så nu tänker jag faktiskt bara hänvisa till tidigare svar. Smaken har inte ändrats under bytena, så det finns frågor och svar att läsa här: Pocket & Prassel 2,0, Pocket & Prassel 3,0, Pocket & Prassel 5,0 samt Vårig lyx, Pocket & påhitt, Pocket & trix samt pocketbyte mini, Sommarpåse lyx, Julklappspåse large (och mer här). Ja, svaren är ungefär desamma hela tiden så jag tänker inte länka till fler. Det enda som skiljer sig nu från vissa av svaren är väl att jag inte är gravid längre...eller student.
Böcker jag läst finns länkat till här i bloggen: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011.
Hoppas de här länkarna funkar dit de ska och att de blir till någon hjälp!

Inga kommentarer: