onsdag, april 28, 2010

Vårskönt bokbyte


Idag kom den efterlängtade gröna påsen som min hemliga bokvän har skickat. Påsen innehöll mycket smått och gott! Två böcker skulle det innehålla, och min hemlige bokvän hade valt ut: Prins, en bok och författare som är helt främmande för mig, men boken verkar väldigt väldigt lovande. Även boken Mamma sa att jag var sjuk fick jag. Den boken har jag redan läst, men det gör inget. Boken är hemskt bra, så jag kan gärna läsa den igen!
2 påsar med blomfröer som ska planteras i helgen när vi ska fixa med trädgård och soldäck. Ser fram emot att få njuta av blommorna i sommar.
Ett garnnystan i underbar grön färg. Garnet är väldigt mjukt och härligt. Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra av det!
Badprylar fick jag också. 4 badbomber, en tvål och en obligatorisk badanka.
En dubbelsnickers och en påse väldoftande té (ett té som den hemliga bokvännen själv gillar) fanns också i påsen.
En jättesöt skrivbok med sydd rygg fanns med i påsen också! Givetvis var där ett handskrivet meddelande från bokvännen också!
Det var ett helt perfekt paket! Tusen, tusen tack! Chokladen slukades genast, téet ska provas ikväll, liksom badbomb, anka och tvål!
Hoppas att du också fick ett underbart paket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

synd att du redan läst den ena.. Då får vi hoppas att du gillar den andra. ;0) Jag har förstås lagt lite hemliga ledtrådar ang vem jag är.. *host host*

Boktokig Eva Boström sa...

Vilket härligt paket du fick!

Haha... härligt att höra att det är fler som har många olästa böcker och ibland har lite svårigheter att välja. Mina böcker står nere i vårt arbetsrum och ibland kan jag komma upp med flera av dom för att i lugn och ro välja bland dem när jag ligger i soffan. Det blir liksom en första gallring när jag är där nere och en andra gallring när jag ligger i soffan!

klok som en bok sa...

Vilket kul paket att få i brevlådan!