fredag, maj 15, 2009

Sista Pocket & Trix

Idag kom brevbäraren sent...men han var väl värd att vänta på.
I brevlådan låg ett jättetjockt grönt kuvert, som kom från min hemliga bokvän. Ja, hemlig är hon inte längre, nu vet jag precis vem det är, men jag tänker inte riktigt avslöja det här i bloggen ännu, eftersom det kan finnas några som fortfarande väntar på sina paket och som funderar på vem deras hemliga bokvän är. Snart ska jag avslöja det!

Idag ska jag avslöja vad min härliga bokvän hade stoppat ner i paktet. Jag kan ju säga att min bokvän har varit väldigt uppmärksam och läst fler av mina bloggar än den här ;-).

Eftersom jag tillhör en liten skara människor som inte läst Gabaldon ännu, fick jag boken Främlingen, vilken jag ser fram emot att läsa. Jag har flera gånger tänkt läsa Gabaldon, men inte kommit mig för. Nu kommer jag ha den på nära håll, så jag kan läsa den när jag vill.
Jag fick också en påse Wasabinötter (det är så otroligt gott), en stor påse blandade nötter, en Lindt "Sea salt" (som är min nya favorit), ett kort där min bokvän avslöjar sig (och berättar att hon hade gjort såväl kort som magnet själv, som jag fick förra gången), och en Tialott (som gav just en 10:a i vinst).
Wasabinötterna och chokladkakan har jag gömt för min ohängde make. Han kommer sluka alltihop annars. Han får vara med och dela på nötterna, men inte det andra (det var en STOR påse nötter).

Ett stort, varmt tack bokvännen! Jag hoppas att du har fått lika underbara paket som jag har fått från dig!

1 kommentar:

Bloggtipsarna sa...

Jag avundas dig som ännu har Främlingen oläst! Det är det enda bok som jag direkt efter jag läst sista raden började om från början med igen.. :)