lördag, maj 16, 2009

Ensamma mamman och annat att fnissa åt - Cecilia Torudd


"Cecilia Torudd berättar med humor och träffsäkerhet om familjelivet, om små irritationer och riktiga kriser, från smulor på köksbordet till sömnlösa nätter när ungarna tågluffar."

Det här är del 3 i samlar/presentboksserien om Ensamma mamman. Serier varvas med krönikor i en härlig blandning, och jag tror att alla som har barn känner igen sig i Ensamma mamman. Man behöver inte ha tonårsbarn för det. Riktigt träffsäkert är det.

Betyg:
4 av 5

Bokfakta:
Författare: Cecilia Torudd
Förlag: Semic
Antal sidor: 80
Releasedatum: 2008-08-27
ISBN: 9789155236830

1 kommentar:

Boktokig Eva Boström sa...

Åh, ensamma mamman är sååå härlig! Jag har en av hennes böcker och den ska jag spara så jag kan läsa om och om igen när döttrarna är tonåringar och jag behöver skratta mitt i tonårskaoset!!!