lördag, februari 28, 2009

Mina olästa böcker

I och med Pocket mini och Pocket & Trix har jag tagit mig i kragen och skrivit en lista över de (olästa) böcker som står i min bokhylla. Det är pocket och inbundet blandat.
Eftersom alla är olästa, kan ni förstå att jag är ett allvarligt fall av bookoholic! Mina lästa böcker går oavkortat till er läsare, eller till loppisar, så de finns inte i min bokhylla (jo, fackböcker finns där, men inga lästa skönlitterära böcker).
Jag valde att lägga listan långt bak i tiden, men ni hittar länk till vänster under "Aktuellt nu".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu får jag alltså tänka om...

Ango sa...

Hemlis:
Förlåt! ;).
Det finns en "önskelista"...eller en "vill-läsa-lista" på http://bok.nu under min profil (sök på Ango) där det finns massor av böcker jag vill läsa (de flesta av de böckerna finns inte i min bokhylla ;)).

Kram
/Ango