lördag, november 15, 2008

Pocket & Prassel 2,0 - avslöjandets stund

Nu är det okej att avslöja sig för den person man har skickat sina Pocket & Prassel-paket. Jag kommer att avslöja för er här, vem jag har skickat till, och också hälsa på hos den jag skickat till och avslöja mig där också såklart!
Så hoppas jag få veta snart vem det är som skickat till mig... Jag är sååå nyfiken!

Den jag har skickat till har genom sin blogg inspirerat mig till att ta upp mitt stickintresse igen. Den jag har skickat mina bokpaket till är nämligen stickintresserad och duktig på det. Vem är det då: Jo, Eldstickan har jag skickat mina paket till! Jag hoppas hon gillat det hon fått, för dte har varit jättekul att skicka paket till henne!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej! Det är jag som skickat paketen till dig. Lotta som har en son som heter Lucas om det ringer några klockor... :)