lördag, augusti 16, 2008

Veckans tävling!

Jag tänkte göra som så många andra bloggare, dra igång med tävlingar. Varför? Ja, dels får jag mer trafik till min blogg (egoistiskt så det förslår *s*) och dels för att göra någon annan lite glad, för vem älskar inte att vinna i tävlingar?
Priserna kommer dels vara pocketböcker (nya och olästa såklart) och dels make-up av olika slag (självklart helt nytt och oanvänt).
Make-upen kommer från Oriflame, där jag är återförsäljare, och som sådan får man en hel del gratisprodukter. Ofta är det helt nya produkter som inte hunnit ut i ordinarie sortiment ännu. Dessa produkter kommer jag att lotta ut till er.
Pocketböckerna är såna jag fått/köpt (eller som följt med i någon tidning eller liknande) och som det blivit dubbelt av.

Vad krävs då för att ni ska kunna delta och ha chans att vinna? Jo, ni ska ha en blogg (spelar ingen roll vilken typ av blogg det är), att ni länkar till mig i er blogg (i ett inlägg t ex, och skriver om min tävling). Efter att ni gjort det ska ni skriva en kommentar till det aktuella tävlingsinlägget med en adress till er blogg (så jag kan nå er vid en eventuell vinst).
Tävlingen kommer läggas ut varje måndag morgon, där priset presenteras i bild och ord, och sedan har ni fram t.o.m. söndag kl 24 på er att svara. Vinnaren presenteras i samband med nästa tävling. Enkelt va?

Första omgången kör igång på måndag, 18/8, så kika in då...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad kul, då ska jag vara med o tävla.. :)