fredag, juni 29, 2007

Nya böcker

Idag kom vår gulliga brevbärare med paket till mig! Det var från Månpocket. Blev förvånad över att det inte var så stort paket som jag hade förväntat mig.
Öppnade paketet och konstaterade att halva min beställning var restnoterad.

De böcker som kom var:
De största vatten - Arne Dahl
Flickan i källaren - Alan Hall, Michael Leidig
Matilde - Denise Rudberg
Duck City - Lena Andersson
Bär ditt barn som sista droppen vatten - Björn Ranelid
Det som ögat ser - Ann Lagerhammar
Ett sista livstecken - Hannah Nyala
Hemliga pappan - Andreas Ekström
Historiens stösta mordgåtor - Andreas Nyberg

Restnoterade var:
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson (till maken)
Klyftan - Nicholas Evans
Psykopaten - Colin Forbes
Göteborg i päls - Per Johansson
Mannen som dog som en lax - Mikael Niemi
Olycksfågeln - Camilla Läckberg

Jaja, jag klarar mig ett tag i alla fall.
Ville kasta mig över alla böckerna och börja läsa, men jag håller ju redan på med 3 böcker...fast jag började på Duck City också...
Laddade hem en bok från Aftonbladets hemsida igår (de har ett par stycken i .pdf-format som man som PLUS-medlem kan ladda hem gratis). Har börjat ta hem Midvinterblod (Mons Kallentoft) som går som sommarföljetong, men även boken om Micke Dubois "På liv och död" som är skriven av hans sambo. Tänkte läsa den så snart jag har avslutat åtminstone en av de böcker jag håller på med för tillfället...

Inga kommentarer: