söndag, februari 04, 2007

Utmaning

Har sett att många i sina bokbloggar har utmanat sig själva, så det tänkte jag också göra.

Min utmaning är att jag ska läsa 100 böcker under 2007, men i det räknar jag faktiskt in min studielitteratur också (annars skulle jag nog inte hinna). Av dessa 100 ska 40 vara inbundna (jag som är trogen alla pockets...).

Så här ser min lista ut så här långt, 2007:

Stum sitter Guden - Anna Jansson (pocket)
Skuld - Karin Alvtegen (pocket)
Änglarösten - Arnaldur Indridason (pocket)
Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson (pocket)
Är du gift med en psykopat? - Eva Rusz (pocket)
Om hälsningsceremonier, mikromakt och asocial pratsamhet - Johan Asplund (inbunden, studentlitteratur)
Ninas resa - Lena Einhorn (inbunden)
I skuggan av framtiden - Sven-Eric Liedman (inbunden, studentlitteratur)

Inga kommentarer: